שיתוף בנקודת אור ענקית-גם כשקשה אל תאבדו תקווה !

חווה  קשיים רגשיים מסוף הקיץ והסתיו הותיר אותי מרוקנת לגמרי לכן חשוב לי כן לשתף בנקודת אור ענקית :התחלתי לתרגל טאי צ'י בזמן האחרון-יכולה מקס' 3 פעמים בחודש 10 דקות (בחינם)- בניסיון לשפר במשהו את מצב פלג גופי העליון לאחר שנאמר לי (וגם הבנתי)שריאלית שום טיפול קונבנציונאלי לא יעזור (עקב הדיסאוט'  לא ניתן יותר לגעת בי בטיפול לכן לא יכולים יותר לשחרר לי ידנית את כל רקמות החיבור שניזוקו כ"כ קשה עד כדי כך שפשוט נדבקו לי חזק 1 ל-2 וזה הגורם למגבלה,כאב ויציאה מהמקום בכל תנועה ומאמץ מיזערי-למרות השרירים המאד חזקים שבניתי.חשוב לי לציין שהטיפול המתאים חיזק אותי כך שכאבי התופת מהפריקות הופחתו משמעותית והגוף שלי לא קורס יותר כך שיכולה לזוז):התחלתי בסגנון הנפוץ שעושים שנחשב לעדין ומותאם גם לנו ולאחר שנפצעתי כל הזמן ניסיתי לחשוב מחוץ לקופסא ולנסות  סגנון אחר,שבד"כ לא מלמדים, אותו מתאימה לעצמי ומאז:הפסקתי "לפרוק" את הצוואר ואת העורק הראשי בו !!!!!!!! וחשוב מכך-לא חווה את התקפי הלחץ הנוראי בעורף ובראש שמלווים בהתנפחות כל בלוטות הלימפה שלי באזור.וזה למרות הסתיו והחמרה באלרגיה שגורמת לי להתעטש המון מה שבד"כ מוציא לי את הצוואר והמוח…כך שבאד"ס אסור לאבד תקווה ! ארחיב בפוסט אחר.השלב הבא-טאי צי במים..(כשאצליח להכניס את אבא שלי למלתחות נשים כדי שיוריד לי את הבגד ים וילביש אותי-לא יכולה בעצמי זה צמוד מדי…בגדים,אמנם בקושי רב,יכולה בעצמי וזה הישג עצום בשבילי ! )

עדכון:מקווה שאעשה סרטון הסבר בקרוב-מסתבר שהמספר בעין 1 עלה לי מאד וזה מאד מקשה עליי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

