בקשת עזרה לעמותה, אשמח לשיתוף

אני מאוד זקוקה לכל עזרה שניתן להשיג בענייני תפעול העמותה, אשמח מאוד לפחות לשתף את בקשתי או לחשוב איפה לפרסם בכדיי שנוכל למצוא אנשים שיוכלו להתנדב ולעזור בדברים הבאים:

  1. הדבר הכי נחוץ כרגע הוא בניה והכנסת חומרים לאתר אינטרנט רשמי. לכך אצטרך עזרה בקלדנות בדחיפות (בהתנדבות). כרגע בן-דוד שלי בא ומקליד כשהוא יכול. אך כדיי שדברים יתקדמו אנו זקוקים לעוד ידיים (שלא מתפרקות). עקב הקשיים הפיזיים שלי מתקשה מאד לעשות את כל הדברים בעצמי.  אני עובדת עם קבצי הקלטות בהם אני מתרגמת בעל-פה לעברית הרצאות וידאו ובעתיד גם מאמרים כמה שאוכל, אותם יש להמיר לכתב. אין צורך בידע רפואי, ומה שלא מובן אפשר פשוט לסמן ולהשאיר לי.נשמח למצוא מתרגמים לערבית.
  2. יהיה מעולה למצוא גם קלדנים בעלי רקע רפואי (בהתנדבות) שיוכלו לתרגם ישירות מאמרים בכתב מאנגלית לעברית/ערבית.
  3. בונה אתרים, או לפחות מישהו שיכול לייעץ על הדרך הטובה ביותר לבנות אתר.
  4. עזרה אדמיניסטרטיבית (בהתנדבות) בכל הטלפונים, מיילים, אינטרנט,הקלדות וגרפיקה – דברים שקשה לי לעשות.לרוב לא חייב להתבצע מביתי (גבעתיים ליד הבורסה),אם כי זה יוכל מאד לעזור אם אפשרי.
  5. עזרה בכל העניינים הטכניים של תקנון עמותה והכרה לצורך קבלת תרומות.

כל עזרה תתקבל בברכה (גם אם היא חד-פעמית,גם להקליד משפט יעזור… ), ותתרום המון לאנשים רבים בארץ הזקוקים נואשות לעזרה.

תודה מעומק ליבי,

דנה גרוס, יו"ר עמותת אד"ס :אהלרס דנלוס ישראל

0524343939

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

