הודעה על פתיחת מרפאת "אהלרס דנלוס גמישות יתר" בב"ח איכילוב

בשורות טובות-נפתחה מרפאת "אהלרס דנלוס גמישות יתר" במכון הריאומטולוגי באיכילוב.המרפאה תוקם בשלבים-כרגע ניתן לקבוע תור לד"ר יעל גזית.הטלפון של מוקד זימון תורים הוא: 03-6974000 בין השעות 7:30-19:00. מזכירות המכון: 03-6973243 דוא"ל:rheumatology@tlvmc.gov.il.כאשר מתקשרים יש לציין שמעוניינים לקבוע תור למרפאת גמישות יתר לד"ר יעל גזית.ניתן להביא טופס 17 לבדיקת רופא במכון הריאומטולוגי באיכילוב.זהו קוד סטנדרטי לבדיקת רופא.אם לא מצליחים עלות ביקור היא 259 ש"ח. המכון נמצא בבניין ראשונים, קומה 2 בתוך בית חולים איכילוב :  http://www.tasmc.org.il/Pages/Interactive-Map.aspx#MainContent

עקב עומס עצום על הרופאה שהיא היחידה בארץ, ועקב סיבות נוספות זמן ההמתנה לתור הוא ארוך מאוד ולכן רצוי לקבוע תור כמה שיותר מהר.

ד"ר יעל גזית היא האחראית לאבחון ולייעוץ בכל נושא הקשור לEDS וגמישות יתר ובמקרה הצורך תתייעץ עם עוד רופאים בכירים בב"ח.כמו כן,היא תעביר את הידע שלה לאנשי מקצוע-יעל מעניקה הדרכה לפיזיו/הידרותרפיסטים המתחילים לטפל באנשים עם התסמונת.ליעל  ידע נרחב וניסיון ב EDS .היא תלמידה של פרופ' גרהאם -המומחה העולמי ל EDS,כמו גם הנציגה והסמכות הבלעדית שלו בארץ.מניסיון אישי שלי ושל אחרים אני יכולה לומר בבטחה שיעל היא לא רק רופאה מעולה אלא חשוב מכך-קודם כל בן אדם.היא ניחנת בראייה הוליסטית "מחוץ לקופסא" ובגישה אנושית-היא תאמין ותבין אתכם-אל תחששו ובואו ! המייל שלה:

yaelhms@gmail.com

תודה חמה לפרופ' יעקוב ג'ריס מנהל מחלקה פנימית ו' על החלטתו לעזור בהקמת המרפאה ובעבודתו הקשה בהשגת המימון -אנו מוקירים ומעריכים זאת מאד !

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על הודעה על פתיחת מרפאת "אהלרס דנלוס גמישות יתר" בב"ח איכילוב

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    דנה תודה על העדכון!!
    משמח לשמוע שהמרפאה נפתחה!

    אהבתי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    שנים אומרים לי שיש לי גמישות יתר ושבעיקרון זה לא אומר כלום ולהמון אנשים יש וזה לא פוגע באיכות החיים ושפשוט אני צריכה לעשות ספורט. הכאבים והדלקות מרמזים לי קצת אחרת…

    ד"ר יעל גזית היא רופאת ילדים למיטב הבנתי. היא מאבחנת גם מבוגרים?

    אהבתי

    • danagro1 הגיב:

      כן בהחלט היא מקסימה! מקווה שתקבלי תשובות ועזרה למצבך
      מוזמנת לפנות אלי
      בהצלחה !

      אהבתי

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      אי המודעות לתסמונת אהרלס דנלוס,במיוחד מסוג גמישות היתר,היא אחד המחדלים הכי גדולים במאה ה 21. תסמיני גמישות היתר שלי היו ידועים לרופא המשפחה כבר מלידתי,אפילו אובחנתי כתינוק היפוטוני- דבר שלעצמו מחייב בדיקה מעמיקה של הנושא,משום שאנו יודעים היום שאהרלס דנלוס היא לא תסמונת מפרקית בלבד (אף שזו אחד ההסתמנויות שלה,אני כמדומני *מעולם* לא פרקתי מפרק כלשהו אף על פי שהתעסקתי המון בפעילות ספורטיבית). מה שכן,לסובלים מהתסמונת נטייה לפציעות רבות שהופכות לכרוניות עם כאבים כרוניים,ואם הסובלים מהתסמונת לא מוזהרים ומונחים מראש מה לבצע ומה לא עלולים להיגרם נזקים בלתי הפיכים לעמוד השדרה כפי שקרה אצלי. אני מקווה שבכך יסתיים הסבל שלי מהתסמונת ולא אזכה לעוד "הפתעות"

      אהבתי

להשאיר תגובה

