ספירת ההישג: שנה ו -5 ימים ללא התעלפות או קרוב לכך (קרוב בהתקפי חרדה בשכיבה לפני הירדמות אך זה נפתר מהר כל פעם…), ו- 120 יום ללא תזוזות קשות של אזור הראש והצוואר,לראשונה מזה כמה שנים !

בשביל להגשים את מטרותיי ולנסות להקל על הדיסאוטונומיה שגם מחמירה לי מאוד עקב תנאי/שינויי מזג אוויר (הכי גרוע  בסתיו בין ספט'-נוב' כשיש חוסר יציבות בתנאי חום עם לחות גבוהה, רוחות חזקות/ טרופיות), לקחתי סיכון גדול וקראתי לעצמי את הצורה בקיץ בחיזוק השרירים ,בעיקר הרגליים-הרבה יותר מבד"כ(שהבד"כ שלי הוא הרבה גם ככה),כמו גם במשטר מזון קפדני מאד (הורדתי סוכרים לגמרי כי עשו לי מיד התקפים,כמו גם את מעט המזונות המטוגנים והמעובדים). יש לכך מחיר (ירידה במשקל בין היתר-אני כבר מתחת ל-30 קילו…), אך נכון לעכשיו זה משתלם בגדול ! יש לי התקפים – הייתי מאד מטושטשת, אך הקשים ביותר בסקאלה הופחתו משמעותית !ובמיוחד בתקופה זו.הצלחתי בכוח להמנע מזריקה לצוואר כל הסתיו (מה שהתברר כטעות),אך התפתחו הרבה בעיות עקב עיטושים רבים מאלרגיה (ארחיב בהמשך-כיום מטופלת ובשליטה). נראה לי שתעדיפו לשמוע את פרופ' ג'ריס בכנס (דיבר בעיקר על פוטס ובעיות בעמידה-לי יש שילוב שונה של הפרעות,אך ההסבר חשוב להבנה הכללית של כל דיס' בeds) ואח"כ אעשה גם סרטונים עם הסבר וטיפים משלי..

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

